Ledig p.g.a. sjukdom

Först och främst vill jag tacka alla jätte mycket för de fina kommentarer vi fått.. fortsätt gärna kommentera, då det får oss att vilja fortsätta.

Dock måste jag tyvärr medela att en av oss har gått och blivit sjuk och verkar ha fått kräksjukan.

Detta kommer innebära att vi har en paus från bloggen och uppdragen, men jag hoppas inte det innebär att ni slutar titta in och se om det kommer nytt, för det gör det, så fort vi båda mår bra.

Tills vidare kan jag berätta att mitt ägg mår bra hittills och är fortfarande helt. Självklart har jag dokumenterat honom och visar upp bevis när tillfället kommer..

På återseende kära vänner. Vi ses här igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

KLOCKREN BLOGG! LOVE IT! :)

2007-11-29 @ 05:52:44
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0